ZİFİR GECELERDE
Fanuslarda titrer gibiydi bütün kandiller, hayret...
Mumlar da eridi, bu bitmeyesi geceye ışık tutan,
Bir kör kandile bile hasrettim o gece, sen yoktun,
Bu zifir gecede, yarasa dostlar da yoktu artık.
Seni arıyordum şarkı sözlerinde, inleyen tambur tellerinde,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Kıymetli şair, şiirlerinizi okuyorum. Şiirleriniz hem düşündürüyor, hem heyecanlandırıyor. İnsanın hayatındaki bir kaç dönemini anımsatıyor. Elinize, yüreğinize sağlık. Yeni şiirlerinizi ve kitaplarınızı bekliyoruz. Subay23
Kıymetli şair Kardeşim, bu güzel ve çok anlamlı şiiriniz için sizi kutluyorum. Tebrikler...Elinize yüreğinize sağlık. H.Birlikbaş
Kıymetli şair Kardeşim, bu güzel ve çok anlamlı şiiriniz için sizi kutluyorum. Tebrikler...Elinize yüreğinize sağlık. H.Birlikbaş
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta