Kalbinde ismim yok, yerim karanlık
Bi zamanda böyle olsun zeynebim
Var çık karşılarına, dikil bir anlık
Seni görsün güller, solsun zeynebim
Ben ölürüm, incitirlerse seni
Uzattım bak, sende uzat elini
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Duygusuyla, vurgusuyla, akışıyla, bakışıyla güzel bir hece şiiriydi okuduğum... Kutluyorum Emrah bey... Nicelerine....
Günülden dile getirilmiş güzel nağmeler YÜREĞİNİZE SAĞLK
VESSELAM
'Bırak giden gitsin, sen beni dinle
Gülüm bana da bi, yer aç kalbinde
Mutsuzluk mu gelecekmiş seninle
Senden gelen başa, taçtır zeynebim'
Sevgiye de şiire de verilen emek boşa gitmiyor.
Sizin bu güzel şiirinizde olduğu gibi...
Şairin şiir lisanı inandırıcı olduğu zaman, okur bu riyasız sevgiden haz duyacaktır.
Zeynep'de inanacaktır bu özveriye; bu içten, gönül dolusu sevgiye...Kutluyorum baki selamlar.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta