Zaman en iyi yazardır her şeyi an be an yazar
Ne mürekkebi biter ne akrep ile yelkovanı susar
Sevgi sevmek düşmüşse yüreğe aşk
Ne zamanı tanır nede ihanetlere affı vardır
ÇOK geç kalmadın mı sevgili……………..
...bana yaşarken ölmeyi
acı çekerek sabretmeyi sen öğrettin
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bardak kırılmıştır bir kere.Ne zaman onu birleştirebilir ne de sabırtaşı.Yürek yanmıştır artık.Yara kapansa da izleri kalır.
Yüreğinizde cam parçaları kalmaması dileklerimle. Kutlarım Hatice hanım.
...bana yaşarken ölmeyi
acı çekerek sabretmeyi sen öğrettin
Her başlangıcın bir sonu varmış
,Her mutluluğun bir hüznü..
Sen kendini kendin avuttun kendi yüreğini kendin kandırdın
Artık nasıl kazanırsın sen düşün kaybettiğin beni….
Onu farkettiğinde hiç bir şey eskisi gibi olmayacak.Çünkü cankırıkları, camkırıklarına benzemez.Yapıştırmak çok zor. İzi kalır...Kutladım tam puanla yürek ssinizi can...
DÜŞÜNMESİ GEREKENDE KARŞINDAKİ KİRLENEN SEN DEGİL O
O DÜŞÜNME YETİSİ VARSA EGER TEBRRİKLER
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta