İşte! Yine akşam; yine efkâr dolu saatler bekliyor beni
Karanlık birazdan çullanacak üstüne cılız aydınlığın
Saracak her yanı gulyabani heybetiyle
Kaçışacak insanlar
Ben çoktan çekilmişim köşeme
Evimde kendimleyim; yalnızlığımla baş başa
Hayır, doğru değil bu
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Çok güzel bir şiir okudum kaleminizden.Özellikle şu dizeler tempolu olduğu kadar anlamlı:
''Bre insafsız zaman!
Daha ne kadar sürecek peşimden koşman
Beni rahat bırak
Heyhat!
İnadı inat''
Harika!
Saygılar kaleme..
Yok olmuşum
Yokum ben
Yokum
...
yaşadığımız her gün
biraz daha yok oluşa yaklaşıyoruz sanırım...
kutlarım...
güzel bir şiir okudum...
dostlukla :)
Hür....
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta