Senden uzakta kalmak zormuş gönül,
Geleceğim ben gelmeme az kaldı.
Sevdan inan yürekte kormuş gönül,
Sileceğim ben silmeme az kaldı.
Aşkın ile feryat edip çağladım,
[a href=http://goo.gl/mc9cY][img src=http://i1103.hizliresim.com/2011/3/6/1259.jpg][/a]
Ne mutlu ki ona Hak yolunda can vermiştir,
Hak yolunda ölene Allah rahmet eylesin.
Bir mübarek günde o kurtuluşa ermiştir,
Hak yolunda ölene Allah rahmet eylesin.
Üçüncü mekdubumu yazıyom sene,
Sözüm ta oraya yeddi mi nenem?
Oralardan havadis sordum gene,
Mekdup postaneye geddi mi nenem?
İleri gedcene gediyo geri,
Bak gene sene ben mektup yazıyom,
Sen napıp batırsın ollarda nenem.
Bazen yola çıkdığına gızıyom,
Araba çarpar ha yollarda nenem.
Geçen günkü hortum çok zarar vermiş,
Bayrak açmış yedi iklim ötede,
Nizam-ı Cedid ordusu geliyor.
Nam salmış dört mevsimle üç kıtada,
Nizam-ı Cedid ordusu geliyor.
Tımarlı Sipahiden destek bulan,
Öleceğim diye sakın korkmayın,
Ölüm yeni bir başlangıçtır.
Ölen kimselerden sakın ürkmeyin,
Ölüm yeni bir başlangıçtır.
Allaha inanan zalimden korkmaz,
Çehresi dünyada ay gibi parlar,
Özde nur doludur yüzümüz bizim.
Aşkla sevgi yüreğimizden harlar,
Sevda kaynağıdır özümüz bizim.
Sevda ile gönüllere bakarız,
Zulme karşı baş kaldırıp imanla,
Sen Tanrı Dağına çık Kür Şad gibi.
Orda Bozkurtlar görülür dumanla,
Sen Tanrı Dağına çık Kür Şad gibi.
Alp Er Tungası biz olalım çağın,
İnsan bütün dertlere karşı koyar,
Yeterki yüreğinde sevgi olsun.
Gönül sevgiyi en güzel şey sayar,
Yeterki yüreğinde sevgi olsun.
Gönüllere girmek istersen eğer,
Bizce söz namus demektir,
Verdiğin sözü unutma.
Söz mukaddes bir emektir,
Verdiğin sözü unutma.
Sözümüz olmalı canlı,




-
Geri Dönen Mektup
-
Mustafa Kuz
-
Ömer Çağlın
Tüm Yorumlar18bin şiir inanılmaz. Guinness rekorlarına başvurun bence hocam
Tuna kardeşim,eleştiriniz için teşekkürler,yazdığım şiir bir ruh halidir anlarsanız...Ayrıca TSM hayranıyım tavsiyenizi zaten çok dinlemişimdir,saygılar...
üstadım sizinle tanışmayı çok isterim. sizinle iletişim kurmak istiyorum uygun görürseniz. iletişim numaranızı rica edebilir miyim lütfen.