Ben Türküm diyorum çünkü dünyada,
İslama hizmet eden Türkler oldu.
Bir çok insan yaşar iken riyada,
Allah yoluna giden Türkler oldu.
Satuk Buğra Hanla Hakka erdi,
Hiç bir cemaat gözetmeden söylüyorum bak,
İslam için çalışan herkese saygımız var.
Her kim hizmet ediyor ise razı olsun Hak,
İslam için çalışan herkese saygımız var.
Nerde bir müslüman varsa dua ediyorum,
Şu Dünyadan çık yedi göğü dolaş,
Arş denizine var Kaf Dağını aş.
Sadece bu dünya değildir gardaş,
İslam dini alemşumül bir dindir.
Dünyada ne ırka bakar ne mülke?
Yanında ölen olsa bakan olmaz,
İnsanlık ölmüş içimiz kararmış.
Binlerce olay olsa takan olmaz,
İnsanlık ölmüş içimiz kararmış.
Nemelazımcılıkla kararmış göz,
Şu dünyada mazluma atılan ok,
Karşılığını mutlaka alacak.
Zalimin ahrette kurtuluşu yok,
Zulüm zalime karanlık olacak.
Şu dünyada belki karşılık bulmaz,
Altınordu Hakanı olan arslan,
İslamın parlayan yıldızı Baybars.
Haçlılara karşı yazdılar destan,
İslamın parlayan yıldızı Baybars.
Allah aşkı ile yüreği yanan,
Bir kurşun sesiyle patlayan bomba,
İşte Kerkükte bir bayram sabahı.
Dolaşır Türkmenim elinde lamba,
İşte Kerkükte bir bayram sabahı.
Derdiyle acıyı içine atmış,
Halk arasında güzel bir söz vardır,
İt ile yatan kimse bit ile kalkar.
İtin bitsiz olması biraz zordur,
İt ile yatan kimse bit ile kalkar.
Bana tuhaf tuhaf bakmayın öyle,
Hiç bir kimsenin yaptığı bir iş yok,
İnsanlar boşa konuşup duruyor.
Suç arar isen hepimizde suç çok,
İnsanlar boşa konuşup duruyor.
İnsanlar işin kolayını bildi,
İnsanlarda beş tane letaife bilinir,
Orda nefis sine ve gönülle ilgilenir.
Adem Peygamber kademi altında bulunur,
Göğüsteki ilk lambaya kalp lambası denir.
Kalp Mürşid-i Kamil’in göğsünden feyiz alır,




-
Geri Dönen Mektup
-
Mustafa Kuz
-
Ömer Çağlın
Tüm Yorumlar18bin şiir inanılmaz. Guinness rekorlarına başvurun bence hocam
Tuna kardeşim,eleştiriniz için teşekkürler,yazdığım şiir bir ruh halidir anlarsanız...Ayrıca TSM hayranıyım tavsiyenizi zaten çok dinlemişimdir,saygılar...
üstadım sizinle tanışmayı çok isterim. sizinle iletişim kurmak istiyorum uygun görürseniz. iletişim numaranızı rica edebilir miyim lütfen.