Hak'ka tam manası ile iman edip,
Ben Allah'a teslim olanlardanım.
Günde beş vakit mescitlere gidip,
Abdest alıp namaz kılanlardanım.
Yüce Rabbimin sevdasıyla doldum,
Türk bayrağı altında yaşamak bize onurdur,
Deyip övgüyle bayrağımız için şiir yazdım.
Bu şiire bir puan veren her kimse çamurdur,
Ben bayrağımızı sevmeyen bu kişiye kızdım.
Bir işe yarardı belki güneş gibi doğsaydı,
Bayrağımıza sahip çıkmalıyız,
Bayrak olmadan hürriyetin olmaz.
Biz bayrağı göndere çekmeliyiz,
Bayrak olmadan hürriyetin olmaz.
Bayrak bu vatanın sormayın nesi?
Şimdi gurbet elde yaşıyorum,
Bayrama beni bekleme anne.
Ben yalnız başıma üşüyorum,
Bayrama beni bekleme anne.
Ne okuyup ne de yazıyorum?
Anam babam şu dünyadan ölüp gitti,
Bayramda ben kimin elini öpeyim?
Acısıyla bizleri perişan etti,
Bayramda ben kimin elini öpeyim?
Ona ben geldim babacığım deseydim,
Ay yıldızın hilali Allah lafzını taşır,
Bayrak bizim şanımız feda olsun kanımız.
Yıldız ise Peygamberimizle bütünleşir,
Bayrak bizim şanımız feda olsun kanımız.
Onun için bayrak gönülde sevgiyi güder,
Ayla yıldızı göklerden almıştır,
Bayrağımızı hep gökte tutalım.
Şehidin kanıyla değer bulmuştur,
Bayrağımızı hep gökte tutalım.
Milleti var eden unsur halkıdır,
Gelin milletçe el ele verelim,
Bayramlar birlik olma zamanıdır.
Elleri sıkıp kol kola girelim,
Bayramlar birlik olma zamanıdır.
Neden birbirimizden kopuyoruz?
Bizlere insanlar ahkam kesiyor,
Bazı insanlar iki yüzlü olmuş.
Rüzgar gibi gürleyip esiyor,
Bazı insanlar iki yüzlü olmuş.
Kendini bırakın kimseye bakmaz,
Nenni bebeğim nenni uyu da büyü,
Yiğit olup dağlarda yatmayı öğren.
İmanla korumak istersen ülkeyi,
Eline mızrak alıp atmayı öğren.
Yıldırım misali ileri bakıp,




-
Geri Dönen Mektup
-
Mustafa Kuz
-
Ömer Çağlın
Tüm Yorumlar18bin şiir inanılmaz. Guinness rekorlarına başvurun bence hocam
Tuna kardeşim,eleştiriniz için teşekkürler,yazdığım şiir bir ruh halidir anlarsanız...Ayrıca TSM hayranıyım tavsiyenizi zaten çok dinlemişimdir,saygılar...
üstadım sizinle tanışmayı çok isterim. sizinle iletişim kurmak istiyorum uygun görürseniz. iletişim numaranızı rica edebilir miyim lütfen.