anlama beni
derin bir unutkanlık say
geçer giderim bu kentten öyle
uğramışımdır belki çok eskiden
yarın yok!
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




çok güzel bir şiir.....
bence de.... siirce....
anlama!...
Sevgilerimle
insan yanımla anımsa beni
ahraz dilimden oku bir yurtsuzun
hecesizliğini
sn :Erlaçin ,susturdunuz bizleri akşam akşam.
teşekkürler,saygılar...
Nazan İzmirli
Kollarını dola deryaya...
şairin duruşudur içleri kabartan Naime Dostum
selam vesevgiler
Aşkın devranında tek memleket gönül adacığıdır...
hiç gönülsüz kalmamanız dileğiyle....sevgi yüreğinizin perçemi olsun..
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta