Yunus Emre kanaatkar.
Seviyi bölmek ne mutlu.
Dünya güzel, ahiret k^ar.
Yürekte kalmak ne mutlu.
İnsanları görebilmek,
Gönüllere girebilmek,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




çok güzel bir çalışma oldu...kutlarım duyarlı yüreğinizi....saygılarımla tam puan...
'Gök ekin'e yanar Yunus.
Ayrığı can sanar Yunus
Sevgilere pınar Yunus
O sudan dolmak ne mutlu.
Sizin kaleminizden de Yunus'ça bir sevgi pınarı çağlamış...Her daim çağlasın..Gönlünüze sağlık şâir dost, tam puanla tebrikler.
sen ne güzel söylemişsin
dini, dili güzel yunus
salih amel eylemişsin
aşk oduyla yanan yunus.....
yunusça düşünenlere yunusu kalbinde yaşatanlara yunus gibi yazanlara ne mutlu......
'Gök ekin'e yanar Yunus.
Ayrığı can sanar Yunus
Sevgilere pınar Yunus
O sudan dolmak ne mutlu.
Yeleni der ki:coşalım
Ham kalmayalım, pişelim.
Hak'kın yoluna düşelim.
O yolda ölmek ne mutlu.
Yunusca sevmek sevilmek ne kadar güzel.
yüreğine ve kalemine sağlık.
ilk tam puan benden.
Saygılarımla.
Yeleni der ki:coşalım
Ham kalmayalım, pişelim.
Hak'kın yoluna düşelim.
O yolda ölmek ne mutlu.
tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta