Yoruldum artık yalancı dostluklardan
Dost görünüp arkamdan vuranlardan
Yanımda durup hayallerimi çalanlardan
Yoruldum insan gibi görünen insanlardan
Kiracı olduğum fani dünyada
Yoruldum savrulmaktan koşmaktan
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Yoruldum artik yalanci dostluklardan,yanimda durum hayellerimi calanlardan.Ne yazikki ,bütün bu olumsuzluklara direnmeye mecburuz.Edindigimiz tercübeyide bir baba nasihati olarak cocuklara aktarmak.siirinizde cok güzel dile getirmissiniz,ama yorulmak yok...
Yalanin,riyakarligin,ikiyüzlülügün olmadigi mutlu günlere.
Evet hayat uzun bir yolculuk misali ne zaman nereye nasıl varacağı belli olmayan kısa bir maraton sıkılmak bıkmak yorulmak da var hayırlar dilemek gerisi nasip saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta