Gidemedim şu dünyanın peşine
Boşa kürek çektim boşa yoruldum
Akıl sır ermiyor hiçbir işine
Arkasından koşa koşa yoruldum
Getirdi sırtımı tuşa yoruldum
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sevenim de üzdü sevilenim de
Öfke test eyledi dost, bedenimde
Gam karargah kurdu narin tenimde
Ayrılığı yaşa yaşa yoruldum
Getirdi sırtımı tuşa yoruldum
...........HARİKA DİZELERİNİZİ VE SİZİ YÜREKTEN KUTLARIM SAYGILARIMLA
Güzel eserinizi beğeniyle okudum kutlarım sizi ve kaleeminizi saygıyla
Gidemedim şu dünyanın suyunca
Boşa kürek çektim boşa yoruldum
Bıkıp usanmadan ömür boyunca
Arkasından koşa koşa yoruldum
Getirdi sırtımı tuşa yoruldum...Sevenim de üzdü sevilenim de
Öfke test eyledi dost, bedenimde
Gam karargah kurdu narin tenimde
Ayrılığı yaşa yaşa yoruldum
Getirdi sırtımı tuşa yoruldum....Kaleminize ve yüreginize saglik ...Gercekten hayat bazen cok yorucu oluyor...Sizde bunu cok güzel dile getirmissiniz...Kutluyorum
yine dolu dolu yine muhteşem yüreğine sağlık tam puan
saygılarımla
Kutluyorum her zaman güzeli yazan güçlü kaleminizi ve bu dünya savaşını konu etmiş anlamlı şiirinizi tüm içtenliğimle, tam puanımla................Saniye Sarsılmaz
Çok güzel bir halk şiiri yazmışsınız. Tebrik ederim. 10+
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta