Çok geç kaldım yarına ezildim zamanlara
Artık hiç bir güvenim kalmadı insanlara
Bir neden arıyorum bütün yaşananlara
Yaşanmış yaşamları yaşamaktan yoruldum
İnandığım değerler kalkmışlar tedahülden
Yazdığımız isimler silinmişler sahilden
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Anlamlı ve etkileyici bir eser, kaleminiz tükenmesin.Esenlikler dilerim.Dua ile...Saygılarımla.Aparı
hayat zaman yoruyor işte...kaleminiz daim olsun...güzel bir şiirdi..
güncel..hesaplaşma..doğruların..hayatla bağdaşlaşmadığı an..yüreğin hayatla kavgası..Hayatı bir hikayeye benzetirim..hayat,günlük yaşanandır..hikayesi ise..yaşanması gereken şekil..işte ben hayatı sevmiyorum ama hikayesini yaşamaya çalışıyorum..
sayın Ayder,tebrikler,saygılarımla.+10
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta