Yakın zamana kadar bu çağda yaşayan insanları ;
Teknolojik kolaylıklara , elektronik aygıtları sahip oldukları için
Şanslı nesil olarak görüyordum!
Bu fikrimden tamamen vazgeçtim !. .
Yahu bir gün güzel bir şey olmaz mı ?
Bir gün olsun yetki ve söz sahibi olanlar bas bas bağırmak yerine ;
Bir kez olsun güzel haberler vermez mi ?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.



