Gecenin üçü,
Bir damla uyku yok gözümde.
Dışarıda ayaz var,
Sanarsın ki odamın içinde.
İnan hiç üşümüyorum,
Kor düşmüş yüreğime,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Şiir ülkesinin ışığını gördüğün anda koş onun ardından,
kapılar kapanmadan onu yakala,
şiir,
hayatın özüdür,
yaşa ve yaşat,
hayatı güzel yaşa...
tebrikler genç şair güzeldi...
süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:)
(tabi yaşına göre :)
güzel bir siir.kutlerim
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta