YORGUNLUK
Öyle yorgun,
Öyle yorgunum ki…
Sanki dünya sırtımda,
Ben altında…
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bütün dünya yükünü,
Atıp sırtımdan…
Bir bulut hafifliğiyle,
Sonsuzluğa ulaşsam…! inan çok rahat ederim bu güzel şiiriniz için sizi kutluyorum
Öyle yorgun,
Öyle yorgunum ki…
Sanki dünya sırtımda,
Ben altında…
Bir gün,
Gönül rahatlığıyla,
Şöyle bir uzansam,
Uyusam… Uyusam…
Hiç uyanmasam…!
Bütün dünya yükünü,
Atıp sırtımdan…
Bir bulut hafifliğiyle,
Sonsuzluğa ulaşsam…!
eeeeee bir gün hepimiz ebedi uykuya yattığımızda bitecek bütün yorgunluklar...............
ama bu ikinci şiirde karamsar bence kaldırın kafanızı bakın hala şükretmeniz gereken o kadar çok şey varki inanın ________________________
sevgi ve dostluğumu gönderiyorum karamsar olmıyan yaşama diyorum
müzeyyen başkır
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta