her bitişin ardından, yanmadı mı bu yürek
her karanlık geceden, hesabı sormadı mı
her kapanan kapıdan, dersini alsa gerek
deniz dalgalanıp da, yeniden durmadı mı
parçalara bölündü, yeniden kenetlendi
uzaklarda gördüğü, yıldıza kilitlendi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




tek kanatlı serçeyi, kafeste emin bildi
koskoca yalanları, yanıldı yemin bildi
bataklığa yürüdü, dibini zemin bildi
akbabayı havada, uçarken görmedi mi
baştan sona kendini okutan ve bir bütünlük veren güzel bir şiir kaleminize ve emeğinize saglık saygı ve selamlarımla
ritmi kendinden güzeldi
tebriklerimle...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta