her bitişin ardından, yanmadı mı bu yürek
her karanlık geceden, hesabı sormadı mı
her kapanan kapıdan, dersini alsa gerek
deniz dalgalanıp da, yeniden durmadı mı
parçalara bölündü, yeniden kenetlendi
uzaklarda gördüğü, yıldıza kilitlendi
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




tek kanatlı serçeyi, kafeste emin bildi
koskoca yalanları, yanıldı yemin bildi
bataklığa yürüdü, dibini zemin bildi
akbabayı havada, uçarken görmedi mi
baştan sona kendini okutan ve bir bütünlük veren güzel bir şiir kaleminize ve emeğinize saglık saygı ve selamlarımla
ritmi kendinden güzeldi
tebriklerimle...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta