Umutsuz girdiğim son istasyonda
Heyhat! ...Bu tren de kaçtı galiba
Hep önümde koşan kahpe zamanda
Bu fırsat kuşu da uçtu galiba
Çarığım eskidi,asam kırıldı
Canım,ruhum,gözüm,gönlüm yoruldu
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Güzel bir yorum....kutlarım..
Umutsuz girdiğim son istasyonda
Heyhat! ...Bu tren de kaçtı galiba
Hep önümde koşan kahpe zamanda
Bu fırsat kuşu da uçtu galiba...__sayin Hocam ömrünüz uzun ve güzelliklere dolu olsun!felege firsat veremeyelim :))harikulade yasanacak güzellikler adina...saygilarimla...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta