Hal eski, ahval eski, zamana uyamadım.
Önümde hep gedikler, düştüm tutunamadım.
Vuslata eremedim, duyguyu sayıkladım.
Tek kişi iki perde, tiyatroyu oynadım.
Gayri geçer bu gönül, kendinden geçenlerden.
Derin izlerde bıraksa, sevmeyen gönüllerden.
Yorgun bir yolcu gibi, uyumayı beklerken.
Umarım teselliyi, gecelerde düşlerden.
Kayıt Tarihi : 28.2.2007 15:32:00
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
![Süleyman Baştürk](https://www.antoloji.com/i/siir/2007/02/28/yorgun-64.jpg)
YÜREĞİNİZ DERTLERDEN IRAK OLSUN.
TEBRİKLER.
KİLİS’TEN ON PUAN.
SELAM VE DUA İLE.
hayat denen şu muammada,
yaşar gideriz, yaşadığımızı zannederek,
oysa hep kaybetmekteyiz,
su gibi akıp giderken avuçlarımızdan zaman,
kazanan hep o bulur,
bizse hep kaybederiz...
tebrikler şair,
kaybetmeyi göze alamayan kazanamazmış,
ümitvarız...
hayatın tecrubesini dizelere taşımanız bizleride düşündürdü abi kutlarım mesaj güzeldi
saygılaırımı iletirim
selam ve dua ile..
MUHTEŞEM olmuş...
Sevgili kardeşim : Sületman Baştürk
Şiirinizi dikkatli bir şekilde inceledim, Tabi bu da şiiri bir kaç kez okumamı gerektirdi... Duygular mısralara ustalıkla taşınmış. ve şiirin bütünlüğüne olan hakimiyetinizi kutluyorum. Pek çok yorumumda belirttiğim bir husus vardı. Bu tip duygu ağırlığının kendini hissettirdiği şiirleri bekleyen bir tehlike var diye. O tehlike de şudur: Şiirin bazı mısraları aşırı duygu yüklenimi ile donanırken bazı mısralar duygu yoksunu hatta içi boş sıradan cümlelere dönüşür. Kafiye ve hece sayısını tutturmak uğruna bazan duygu fakiri mısralar şiirde yer alır. bazan da hiç gereği yokken zorunlu olarak şiirin akıcılığını bozan ekler istenmeden ilave edilir...
Şiiri yazanın bilgi birikimi ve tecrübesinin yanında; ayrıca doğuştan da gelen sezgi ve var olanı daha iyi bir şekilde ifade edebilme yeteği gerekir. Şiir hiçbir zaman şairi hükmü altına almamalıdır yoksa kendi kendini yazdıran bir şiir ortaya çıkar ki böyle bir şiirde bu yapısını şairin bütün çabasına rağmen gizleyemez. Şiirin ilk giriş mısraları şiirin tamamını okutacak şekilde davetkar olmalı, son kıtalar, özellikle final mısraları da kendini unutturmayacak bir donanım ve fonetiğe sahip olmalıdır.
Bütün bunlar göz önünde bulundurulduğunda:
Şiir üzerindeki hakimiyetinizi ve şiire yön verişteki ustalığınızı kutluyorum... Sonuçta nefis bir şiir ortaya çıkmış. Beğenerek ve saygı duyarak okudum.
Tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Bu güzel şiirinizi ve şiirdeki ustalığınızı Tekirdağ'dan gönderdiğim İlk Tam puan ile selamlıyorum.
Sevgi ve saygılarımla.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Dr. İrfan Yılmaz. - TEKİRDAĞ.
TÜM YORUMLAR (7)