Yaşlandım yoruldum çekemem artık,
Ömrümü gurbete eğleyen yollar.
Sevdalı gönlümü sen ettin yitik,
Hasret de sinemi dağlayan yollar.
Nice dağlar aştın saplandın kara,
Hasret gönülleri koyarsın dara,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




kalemin daim olsun değerli abim tam puanla selamlarım yüreğini
Harika şiirini yürekten kutluyorum kardeşim kalemin daim olsun yüreğin susmasın tebrikler
Üstad tebrikler güzel biir şiir türkü tadında kalemin daim olsun saygılarımla tam puan + anto
Yaşlandım yoruldum çekemem artık,
Ömrümü gurbete eğleyen yollar.
Sevdalı gönlümü sen ettin yitik,
Hasret de sinemi dağlayan yollar.
Güzel siirinizi zevkle okudum. Usta kaleminizi kutlarim
saygi ve selamlarimla
Kavuşturan sensin ayıran da sen,
Seveni terk edip ayrılır beden,
Eyüp sende de bir gönlünü güden,
Her iç çekişinde ağlayan yollar.
Eyüp hocam yine döktürmüşsünüz.Bahar seli gibi gelmiş maşallah.Tebrik ediyorum yüreğinize sağlık.Selamlarımla
Başarılarınızın bevamını diliyorum
Kavuşturan sensin ayıran da sen,
Seveni terk edip ayrılır beden,
Eyüp sende de bir gönlünü güden,
Her iç çekişinde ağlayan yollar.
Yürekten kutluyorur, başarılarınızın devamını dilerim.
Memleketten saygı ve selamlar
Yollar uzar insanın ilikleri dolanır...Tebrikliyorum
yolunuz açık olsun sevdaya sevgiye
kutluyorum harika dizeleri
sevgi selam.
YOLLAR UMUDA VE SEVGİYE ÇIKSIN İNŞALLAH.TÜRKÜ TADINDA BİR ŞİİR OKUTTUNUZ ÜSTADIM. SAYGIM İLE.
Bu şiir ile ilgili 33 tane yorum bulunmakta