Yine geleceksin.
O sevimliliğinle tozlu camıma.
Belki duymamıştır diye yineleyeceksin bilmem kaç kez.
Usanıp,yarına bırakacaksın.
Yarın da değişen bir şey olmayacak.
Hep bir umutla yoklayacaksın tozlu camımı.
Yağan yağmura aldırmaksızın.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




hayatta bir gün mutlaka yoldaşınız çıkar karşınıza ustaaaaa şiirinizi çok beğendim çok güzel anlatmışınızzzzzzzzz yarı yolda bırakıp gidenlerin hikayesini puanım tam not 10
yoldaşın olmak istesem çokmu ileri gitmiş olurum korkutma beni sana yoldaş olmakk benim hakkım alma bu hakkı benden kurbanın olurumm sevginin saygının çok çokkkkkkkkkkkkkk olduğu yerde görüşmek dileğiylee bi gül bakem
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta