Limanda yorgunca bir gemi
Meçhule gidecek yolcuyu bekler
Martılar suskun deniz ağlamaklı
Öksüz kaldı şimdi bütün şiirler...
Dönüşsüz gidiştir hayatın sonu
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




güzeldi bitiş notunu görünce daha da anlam kazandı dizeler..tebrikler sayın şair
ben de çok severdim Attila İlhan ı çok ağladım onu kaybettiğimiz gün ama kader nedense çok iyiler hep önce gider kalemine sağlık sevgiler serap yeşil
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta