pastel tonların tahta paletinde
sarı şebboyların mistik çölünde
terim şebnemdir, kirim urba
tepeler özlem, sinem zorba
ilimle elemden vahalar dokurum
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




kilimciyim ben, çulcuyum, çaputcu
hayat tiyatrosunda usta bir oyuncu
Senaryosunu yazmadığımız ama hep başrolde olduğumuz.
Tebrikler derin dizelerdi.
Saygıyla.
Selam Ahmet bey...:) Mana dolu bir şiir kutlarım.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta