Bir yol var önümüzde,
Koşuyoruz nefes nefese.
Uğraşıp didiniyoruz,
Bir an evvel bitsin diye.
Bir yol var önümüzde,
Ne kadar sürer bilinmez.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




doğum ve ölüm arasında uzanan bir yol....
dilerim bu yol güzelliklerle geçer...
tebrikler
nefis bir şiir gelmiş yüreğinizden
Evet yine harika kısa ve öz bir anlatım..
Benim 'dönülmez yollar' ım gibi:)..
Gerçi yollara çok şiir yazılmıştır normal olarak...
Tebrikler,Allah yolunuzu açık etsin..
Dönülmez yollarda kalınca;
Ne sonu görünür,
Ne başı hatırlanır.
Ortasındasındır bir meçhulün...
Artık:
ya ilhamın kucağına bırakır seni acılar;
Ya da
Son bilinmez yolculuğun kapısına! ...
Zekeriya Yeniyol
Tebrikler, güzel bir şiir.
Selâm ve dua ile...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta