İşte şu anda ilk kez açık ve net okuyorsun duygularımı. Bu küçük bir
deneme sadece, başlılar halinde yazılmış bir önsöz ya da index
diyebilirsin. Genele değil sana özel hissettiklrimdir. Duygusuzluğum için
özür diliyorum.Kalpsizliğim için de... İkincisi olmayabilir ya da üçüncüsü
, 'dur' ve 'git' demen yeter!
İlk;
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Birinin başkasına yazdığı mektubu gizlice okur gibi hissettim birden:) duygulu, hüzünlü, sevgi ve özlem dolu dizeler....kalbinizden sevgi hiç eksik olmasın kardeşim.....bilen olsada...olmasada.....
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta