Ne mutluluk!
Şans bile,
Yoksula önce,
Eşeğini yitirtir,
Yitiği bulunca sevindirir.
Onca yoksunlukta,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




yoksulluk ve zenginlik, kulların programıdır, her kul dünyaya gelişinde bu paket açılır program devreye girer. her kul zengin,her kulda fakir olmaz. çünki bu bir imtihandır .. naçizane bu sadece benim fikrim.. tabiki doğrusunu allah bilir...)
ne kadar çok kkonuşmuşum..ama şir dört dörtlük..
10
HANDE
Trajikomik bir hal tercümesi,espri dozajında acıklı irdelemeler var.Akıcı,hoş bir yaklaşım...Şiir 'ben buradayım' diyor...Saygılar...
Sistemin süre gelen ayıbının örtüsünü yüzünden indiren ilhamınızın başarılı ve anlatımı öz ve akıcı dizelerinizi kutlarım..Esen kalınız.Erdoğan Vural
Tebrikler sizi yürekten kutlarım
haydi bul bakalım !
özellerin genele vardığı yaşam biçemi.. Bayram dosta sevgilerimle..
Yüreğine sağlık...
Dillerine sağlık...
Tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta