İlk gördüğümde seni kayboldum sarhoş gözlerinde
Hissettim içimde çopcukça bir heyecan
GEcem gündüzüm gözlerin oldu o an
Bağlandı sana ansızın bu can
Yemyeşil oluverdi ağaçlar
Büllbül sesli oldu kargalar
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




? M.AYAZ
Çok güzeldi, tebriklerimle...
'O gün bugündür yüzüm gülmez
Gözlerim başka kimseyi görmez
Akan yaşım bir an dinmez
İçimdeki acım korkarım bitmez.
YOKSA AŞK ACI MI?'
hep acılarla doludur aşk... dizelerinizde ki gibi... yüreğinize ve şiirinize tebrikler...
İlk gördüğümde seni kayboldum sarhoş gözlerinde
Hissettim içimde çopcukça bir heyecan
GEcem gündüzüm gözlerin oldu o an
Bağlandı sana ansızın bu can
Yemyeşil oluverdi ağaçlar
Büllbül sesli oldu kargalar
Sevgi dolu oldu insanlar
Benim oldu tüm dünyalar
YOKSA BU AŞK MI?
Sonra ellerini benden çekti
Aldı gözlerini gitti
İçimdeki tüm güzellikler yitti
Yaşama sevincim birden bitti
O gün bugündür yüzüm gülmez
Gözlerim başka kimseyi görmez
Akan yaşım bir an dinmez
İçimdeki acım korkarım bitmez.
YOKSA AŞK ACI MI..............cok hos duygu ve hisle yazilmis...sizi kutlarim sayin bayan Duran...yakup icik almanya
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta