rayları olmayan bir tren gibi
yaşamım hızla,durmadan ilerliyor
bir sağ,bir sola
yönü yok,yörüngesi yok
başlangıcı,sonu yok
hayatın tadı yok
anlamlar yok,olgular yok
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




GÜZEL VE ANLAMLI BİR ŞİİR....
TEBRİKLER KALEMİNİZE
varlığı dert
yokluğu yara...
tebrik ederim.
mükemmel ilmek ilmek işlenm,iş işleyen kalemi işleten yüreği yürekten kutlarım
saygı ve sevgilerimle benden tam puan
okumadan once inandigim guzelligi buldum okurken shiirinizde, elinize saglik Cemile hanim.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta