Kitap dolu her yerimiz okuyanımız yok
Kağıt kalem her yerimiz yazanımız yok
Bilğiye belgeye boğulduk bilenimiz yok
Sevgiyi aşkı bol bol dağıttık sevgi aşk yok
........nimet var külfet yok........
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Çok mu karamsarsınız? Sağlığınız vardır inşaallah.Gerisi kendiliğinden gelecektir.
İnanın çok beğendim.
Kutlarım efendim.
Dünya,yokluğun vahşetinden kurtulmak isteyen insanlar için ebed misafirhanesi,inançsız gönüllerde ise yalnızlık viranesi.Kaleminiz hep yazsın.
Kaleminize sağlık;
Sizi Şair Ahmet Ayaz grubuna bekliyorum.
Üye olursanız memnun olurum.
Selam ve sevgilerimle.
AHMET AYAZ
www.ahmetayaz.bz.tc
........nimet var külfet yok........
........cenneti isteriz amel yok....
........dünyayı isteriz çalışma yok.
........evlerimiz var misafir yok...
........sofralarımız var ikramımız yok.
Her şeyimiz var bereket ve huzurumuz yok...
Bu kadar güzel şiirler böyle köşede kalması beni çok rahatsız etti
nice şiir yazıyorum diye şiir yazanların dünya kadar yorumları var bazen okunmadan bile hatır için yazıyorlar çünkü çoğu şiir bile değil
ama burada bir sanat eseri yatıyor
İncelikle nakış gibi işlenmiş
yürekten tebrik ederim
selam ve saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta