Hayatla oyunlar oynamaktan,
..........aklımın yolunu bulmayı unutan,
.................haşarı mazeretlerin arkasına sığınmadan..
İnsanları,
..........böcekleri,
...................çiçekleri kırmadan..
Yıllarca ihmal edilmiş bir arayışın özgürlüğünün kanatlarında,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Usuldan usuldan, farkına bile varmadan, çekip gidiyoruz zaten. Aceleye ne gerek varki? Ama ilan fikri çok güzeldi. Tebrikler, saygılar.
Çekip gitmeli buralardan sessizce..
denilse de..çekip gidemiyor insan yine de sn şair..
Tebrikler kaleminize..Işık Erden
-----
Hani, bazen insan alıp başını gitmek ister ya..
Herşeyi geride bırakıp,yeni bir hayat düşler ya..
Ama..ne sevdiklerini,ne de şehrini bırakamaz ya..
Bazen,erişilmez mutluluklar düşlerde saklı kalır ya..
(Bir şiirimin hikayesinden alıntı)
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta