yine bir gemi daha battı,
bu yapayalnız limana yanaşamadan,
..............
..............
belki,
belkiler,
belki de,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




bence her dize yeniden umut etmek birdha başlamak ne güzel başlamak baştan başa işte bunları sözcüklre çok güzel sermişsiniz kanaatimce
Şiiri bu kadar kısa tutarken, bu kadar duygu ve düşünce yüklemek büyük başarı. Tebrik ediyorum. MUHTEŞEM olmuş.
Şiir o kadar güzel ki kendisinden daha uzun bir yorumu hak ediyor.
Sevgili Kardeşim, Değerli kalem Sayın : Umut Yılmaz .
Çok Güzel Bir şiir olmuş. Az kelime ile çok şey analatabilmek de bir yetenektir.
Tam puanlık şiir olmuş. Tebrik eder başarınızın devamını dilerim. İlk Tam Puan Tekirdağ'dan geliyor.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz. - TEKİRDAĞ.
Hasret ve umut dolu yüreğinizin limanlarında gül kokulu gemilerin gelip taşmasını dilerim.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta