Yurekleriniz nasil da atiyordu
gozlerinizde o isilti
elleriniz titriyordu
kulaklarinizda o fisilti...
Sicacikdi yarinlariniz
sevginizden oturu
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




biliyormuyuduk ki senide bu kadar uazklara yollıyacaktık biliyormuyduk ki gurbet hiç bitmez biliyormuyduk ki gözyaşımız dinmez biliyormuyduk ki ayaz gözlerine hasret kalcağız vel hasıl uzar biliyormuyduklar ......
sevgiler :)
gurbet meelği
kim bielebilir ne güzel bu soruları yanıtlayanaki sağlıkla bu yasa gelmisler
severek evlenenlerin şiiri olsun bu
Çok güzel bir vefa şiiri..mutlulukları daim olsun...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta