Tertemiz mazimize kimse leke süremez.
İçimdeki acıyı hiç kimseler bilemez.
Anmakla yetinelim mazideki günleri.
İçimize gömelim o neşeli demleri.
Eskitti beni yıllar gözümde fer kalmadı.
Kalbim dertle doludur sevgiye yer kalmadı.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Anılar kalır , sevgiyle saygılar.....asena
MUhteşem....
Değerli Üstade ve Aziz Kardeşim Reyhan Hanımefendi.
Sayfanızda yeni bir şiirinizi aradım. Bulamayınca Daha önce okumadığımı gördüğüm bu güzel şiirinizi Okudum. TYebrikler,10 ve Ant.
Selam, saygı ve dua ile.
Zaman yaşarken acımasız olsada dönüp baktığımızda bizi gülümseten ne güzel anlar yaşanmıştır...kutluyorum tam puan ve sevgiler bıraktım...
zaman acımasızdır. yıpratıyor insanoğlunu. ne insanın ruhundan fer kalmıyor .nede insanın sevgisinden . yılların 4eskittiği sevgiler ve mazileri , insaını hatıralarından yaşatıyor. YÜREĞİNİZE VE KALEMİNİZE SAĞLIK.HARİKA BİR ŞİİRDİR.
SAYGILARIMLA.
Yıllar ...denince eski günler aklıma geldi maziyi hatırladım reyhan hanım ne iyi etmişte yazmışsın ustadem ellerin dert görmesin selamlar
Evet sevgimizi sevdiğimizi yıllar geçsede,yıllanmış bir şarap misali içimizde saklayabilmek güzel bir duygu,yüreğinize sağlık tekrar beğeni ile okudum ve tam puan veriyorum.Sağlıcakla kalın.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta