Az gittim uz gittim,
Dere tepe düz gittim.
Elimde asam kırık,
Ayağımda çarık yırtık.
Dönüp geriye baktığımda
Heyhat.! ! !
Bir arpa boyu yol gitmişim.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Her şey bir an...yaşanırken yıllar ne uzun gibi değilmi....çok güzeldi..kutluyorum +10 sevgilerimle...
Çok çok güzel anlatmışsınız hazan'ı, kutlarım efendim.
Nerde benim katettiğim yolar,
Nerde çocuk, genç yıllarım?
Hepsini;
Bir arpa boyu yolamı sığdırmışım ben? ..
Yorgunum...
Bundan sonra kaç adım atacağım,
Kaç mevsm yaşarım bilinmez.
Yaşam bir bilinmezsse, tatmak duymak ve yaşamak gerek bu kısa güzel olan hayatı kutluyorum...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta