Aldın kopardın beni
Siz yıllar duyarmısınız beni
Dur yıllar dur
Dur ki sevdiklerimle daha çok vakit geçireyim
Aldın kopardın beni
Beraberinden onca arkadaşımı
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yillar maalesef durmuyorlar... Kimsenin durdurmaya gucu yetmiyor. Onun icin hep derim ki hayatta en kiymetli hazinemiz GUZEL GECIRDIGIMIZ ZAMANLARDIR.... Sende elinden geleni yap guzel anlari yakalayabilmek icin....
Bu gece bu guzel siirlerin ile tanisdigim icin kendimi cok mutlu hissediyorum.......
'YİLLAR NEDENSE ÇOK ACİMAZİS SEVNLERİ SEVDİĞİNDEN AYİRİMAYİ MESLEK EDİNMİŞ KUTLARİM CANİM:))'
Rumuz: gurbet melegi
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta