Aşılmaz duvarlardı o içimde ördüğüm,
Her şeyden öylesine uzağım ki ben!
Gidip gelmede o içimde kördüğüm,
Gölgem bile uzaklaşırdı benden.
Yılgındı, ürpermiş ve yorgundu beden
Ah edip hıçkıra hıçkıra ağlamaz mı?
Hatıralar sessizce uzaklaşırken benden
Seslensem onlara, geri gelen olmaz mı?
Ulaşılmaz dağlardı o içimde gördüğüm,
Beyhude bu kaçış, bu yılgınlık neden?
İrkilip, nedensiz uykumu böldüğüm,
İşte oydu hafızamı paramparça eden.
Ömer Koç 4
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 12:16:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!