Yıl 1985...
Akşam sefaları gibi
Sır perdeleri açılmış.
Gecenin matemine.
Yırtık çarşaf misali
Gerçekler serilmiş
Hayat döşeğine...
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Hüzün yüklü bir şiir, Başarılı bir kalem.Kutlarım.
Sevgili yoldaşım yine hüzün dolu bir final...Paslı kilidin senin yüreğinde yeri olmaması lazım... Senin yüreğin sevgilerle donansın...Sevgilerimle kardeşim...
Orhan ÇAPAN
Gelmiş geçmişi yargılamak özlem ve acı, hasreti yutmak çok hoş yüreğine yazan narin kalemine sağlık.
Kalem tutan muhasebe bilmeli...
.
Yüreğimize sağlık...
.
Selamlar...
.
Vesselam
yüreğinize sağlık...
selam ve saygılar...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta