Nikahında şahidin olmamı istermisin,
İstermisin sevgilim..
Ben istiyorum..
Kalemimden mürekkep değil,
Hep gözyaşı akacak...
Ama,
Hiç olmazsa o defterde
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Aman tanrım.Böyle bir acıya hangi yürek dayanır ki. İnsan sevdiğini gözlerinin önünde bile bile nasıl bir başkasına gidişine şahit olmak ister ki.
Çok hüzünlüydü Halim kardeş
Kutluyorum ve bu kadar özveri de biraz fazla diyorum
Sevgiler
Nikahında şahidin olmamı istermisin,
İstermisin sevgilim..
Ben istiyorum..
Kalemimden mürekkep değil,
Hep gözyaşı akacak...
Ama,
Hiç olmazsa o defterde
İkimizinde imzası olacak....
çok güzel inşallah yüreğinize sağlık
güzel bir calisma tebrikler
hüzündü....kısacık ama derin manasında kayıp olunan bir deniz gibi.....kutlarım...!
icten ve büyük duygular yüklü bir calisma acida olsa sevgimiz veya sevdiklerimiz icin büyük tavizler verebilmek o sevginin yüceligini gösterir kisa ve öz anlamli bir calisma Tebrikler
Gozyaslariniz akmasin hci.. Akarsa o da mutluluktan olsun... Saygilar Sayin Akin....
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta