hasret yanimi öldüresiye vuruyor..
annemin mutfaktan gelen aglamakli sesi..
Anlasilan hasret kaplamis yine yüregi..
Memleket türküsüne bulamis özlemini,
Birde memleket mutfagi kokutmus´ki ortaligi! !
Anladim o da özlemis vatani besbelli! !
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Vatan özlemi bu kadar sade bu kadar naif ve bu kadar güçlü anlatılırmış.Yazan elleriniz dert görmesin..
Tebrikler, Tebrikler...
Çok duygu yüklü enfes bir şiir okudum.
Gözlerim artık kururdu diyordum. Meğer doluymuş da;
musluğunu açacak bir yürek istiyormuş.
Sağolasın. Yüreğine sağlık.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta