Bu yalan alemde çektiğim çile
Elim gözüm kolum gelince dile
Günah sanmadığım günahsa bile
Sevabı günahım ile yazmışlar...
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Yorumunuz için teşekkür ederim..dörtlüğü açıklamak istemezdim ama madem ki bir yanlış anlaşılma var. Bilmeden günah işlediğimiz de sevap sandiklarimiz bile günah diye karşımıza çıkacak. Dikkat ederseniz günahı sevap yerine yazmışlar değil günahımı da sevabimi da yazmışlar anlamı çıkacaktır.
Sevapların ve günahların neler olduğu Kur'anda gayet net olarak açıklanmıştır Fatih bey. Kiramen katibin melekleri ise asla hata yapıp da sevap yerine günah, günah yerine de sevap yazmazlar.
Hayırlı çalışmalar.
Sevapların ve günahların neler olduğu Kur'anda gayet net olarak açıklanmıştır Fatih bey. Kiramen katibin melekleri ise asla hata yapıp da sevap yerine günah, günah yerine de sevap yazmazlar.
Hayırlı çalışmalar.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta