İnanmak lazım kadere
Ders çıkarmak lazım
Tüm bu yaşananlardan
Neyin, kimin ne olacağı belli değil.
Bir gün yazgı tutsağı
Olur mu olur insan.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu işte ustasınız şair,tasvirleriniz ve teşbihleriniz bir harika!Saygılar..
Güzel anlatımlı bir itiraf. Tabii ki BAHANE ÇOOOK.
Adına 'yazgı tutsağı 'da diyebilirsiniz,'duyguların esiri 'de diyebilirsiniz.Kaleminiz daim olsun
Hamiye Alkış
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta