Çok şeyler var yazılacak
Elim bana yazdırmıyor
Ne kafalar bozulacak
İlim bana yazdırmıyor
Çok insan var değil kerim
Yazmazsam ben ne ederim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yaaaaaz/ma.
Aman hocam yazmayasın.
Aman senin kalemin değerse kafanı bozanlar iflah etmez bir daha.
Sabreyle sayın Bal.
Sabıer ile koruk üzüm olur demişler ya.
İşte öyle bir şey...
Alalım ele kalemi,
Yazalım derdi elemi,
Toz eyleyelim âlemi,
Gülüm bana yazdırmıyor.
Bir dörtlük de olsa bir naziredir değil mi.?..
Selam ve saygılarımla....
Sevinç ATAN
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta