Destansı aşklarda vuslat olmazmış,
Sevdâsı derdine çâre bulmazmış,
Araya bir mâni, rakip çıkarmış,
Ne yâr olduk, ne dost olduk yasemin.
Sevdim onu hem de pek çok, yasemin.
Bir sevda ki acz getirdi, yasemin.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




sevgili kardeşim çok güzel sevda dizelei okudum,
insanın gönlüne ve beynine o aşk bir kez nakş edildimi, bin yıl ömrümüz olsada unutulmaz zaman zaman da haz verir. Yüregine sağlık.Sevgilerimle...
gercekten harika olmus cok sagolun kendimi buldum icimde ..(yar olmadik dost olalim yasemin)..cok anlamli ...
Çok hoşuma gitti, yüreğine sağlık ozanım, devam. Korkutbey
gerçekten mükemmel olmuş yaşar bey (çoook uzun ve hayırlı yaşayasın)
eyvallahhh be abı agzına saglık
bu siirinizi cok begendím.. yüreginize saglik
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta