Öğrenci başarısızmış,
Sınıfta kalacakmış,
Öbürü sana kızmış,
Takma kafana be Yaşar Hoca.
Laf dinlemiyorsa el alemin çocuğu,
Boynundan çıkartamıyorsan,incik boncuğu
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Şiir, daha güçlü bir final, dengeli bir ritim ve daha derin imgelerle dört dörtlük olabilirdi.
Bu şiir bana, doğruluk yüzünden dışlanmanın ve hayatın zorluklarının insanı yıprattığını anlatıyor. Ama aynı zamanda bana, her şeye rağmen içimdeki coşkuyu kaybetmemem gerektiğini hatırlatıyor. Yaşar Hoca gibi, ben de bazen dertleri fazla kafama takıyor olabilirim, ama aslında çevreme ışık saçan, hayatın içinde akıp giden biriyim.
Harikasınız hocam i love you so much ??
başarılı şiir
çok iyi şiir
Şiir güzel olmuş
Boşverin be hocam kafaniza takmayın bravo
en sevdiğim öğretmenimsiniz çok haklısınız..
Ah be hocam kaldımı sizin gibi delikanlılar
Bütün şiirlerinizi okudum
Bu şiir ile ilgili 105 tane yorum bulunmakta