Beni görerek yasadıklarım üzüyor
Düsüncelerim aydınlandıkca umutlarım azalıyor
Bildigimiz degerleri umursamadan yasamak
Aydınlıgı görmemeye israr edip yok olmak
Sorumsuzca giden yasamları seyretmek
Seyretmek dinlemek yürekte acı duymak
Sevdiklerine yanlışı dogruyu anlatamamak
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




İnsan önce kendisini unutur sonra ahireti. Nedir ki; artık ardından gelsin dünya nimeti. Sorgusuz sualsiz; haram mı, helal mi, Ne önemi var; doğru mu eğri mi.... Tebrik ederim güzel bir konuya temas etmişsiniz.
harikaaaa....''iyiliğn makamı olmuş aptallık''bu güzel yüreğe ve bu güzel yüreğin sahibesine sonsuz sevgi ve selamlar...tebriklerrr...hoş bir şiir okudum...sevgiyle kalın lütfen hepppp....!tam puan
TEPEDEN TIRNAĞA HAKLISINIZ.
GÜZEL TESPİTLER.
GÜZEL BİR ŞİİR.
TEBRİKLER.
KİLİS’TEN ON PUAN.
SELAM VE DUA İLE.
Hakira.. Duyulan ve anlatılmak istenen ustaca anlatılıyor. Kutluyorum.
haklı Valla !!! kutlarım
OLDUKÇA DUYGULU VE MESAJ DOLU. TEBRİKLER MERYEM HANIM. SAYGILARIMLA...
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta