Hepiniz ne çok bahsettiniz sevgiden,aşktan
Günün ortanca saatlerinde gördüğünüz sanrıları aşk
Sadece yüzlerine bakarak kendiniz kandırdığınız anları Sevda sanarak
Oysa bu ikisi yaşarken ağza dolup taşacak
vazgeçip,kaybettikten sonra dillerinizi acıdan felç edecek kadar güçlüler
Her şey iki paralık edilmemeli bu hayatta
Düşmanım da olsa gülmem gönül acısına
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta