Geçmişe gittim Can,
Onlarca zaman geriye...
Değişen ne dedim kendi kendime.
Değişen....
Değişeni düşünüp dururken;
Sonra kırılganlıklarım geldi aklıma.
Pişmanlıklarım!
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Kaldı mı?
Kalmadı, bırakmadılar çünkü, yaşama nedenimizi bile gasp ettiler!
...
Adım adım geldik bugüne
Hani bir Alman'ın Naziler için dediği gibi.. "Sıra bana gelene kadar duymazlığa geldim, baskının, ölümlerin, faşizmin ayak seslerinin...Bana geldiklerinde de direnecek kimse kalmamıştı zaten!"
Şimdi...
Umudu ve enseyi karartmadan ayılma zamanı!
Yılgınlık yok, birliği, dirliği yeniden tesis etmemenin mazereti yok...
Çok şey yazılacak şiire..
Şiirin söylediği ile yetinelim biz..
Tebrikler Serkan Bey, Kardeşim..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta