Geçmişe gittim Can,
Onlarca zaman geriye...
Değişen ne dedim kendi kendime.
Değişen....
Değişeni düşünüp dururken;
Sonra kırılganlıklarım geldi aklıma.
Pişmanlıklarım!
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Kaldı mı?
Kalmadı, bırakmadılar çünkü, yaşama nedenimizi bile gasp ettiler!
...
Adım adım geldik bugüne
Hani bir Alman'ın Naziler için dediği gibi.. "Sıra bana gelene kadar duymazlığa geldim, baskının, ölümlerin, faşizmin ayak seslerinin...Bana geldiklerinde de direnecek kimse kalmamıştı zaten!"
Şimdi...
Umudu ve enseyi karartmadan ayılma zamanı!
Yılgınlık yok, birliği, dirliği yeniden tesis etmemenin mazereti yok...
Çok şey yazılacak şiire..
Şiirin söylediği ile yetinelim biz..
Tebrikler Serkan Bey, Kardeşim..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta