Doğdun madem yaşa
Nefreti en incesinden
Kıskançlığı en serininden
Hayatı en güzelinden
Aşkı en derininden..
Zerrin TAYFUR....4. 9. 2011...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Saygı deger Zerrın hanım o kadar guzelkı dızeler bız gercekktende yasamın en guzelını yasamak ıcın yaratılımısız her her seyın en guzelını yasayıp hep bırlıkte mutlu yasamak dılegımle emegıne saglık guzel dızelerınıze tam puan saygılar
yüreğiniz hiç incinmesin
böyle güzel eserleri
bizlere sunduğun için
doyulmaz bir paylaşım
yürekten alkışlıyorum
sen sevgili kardeşimi kutlarım
başarılarınızın devamını dilerim
.... En derininden yaşamak için doğduk.
Bir yerlerde bulnalıp kalmamak için hep verici olduk.
... Ve kaybeden olduk.
Bu anlamıyla yürek burkan, yaşarken ölenlere adanmış şiiri severek okudum. Tebrikler üstadım.
Tam Puan + Ant.
Sevgilerimle...
Nafi Çelik
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta