melhem bulunmaz derdine
hayat suyu yavaş yavaş akar,
bazen yön değiştirir
yaş ilerledikçe.
yaş ilerledikçe eller titrer,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Uslandım artık, dilde var dilberde yok....yaşımız yavaş yavaş ilerlesede ^^sanırım kendimi avuturyorum^^ pişmanlıklar her an yakamızda
Uslandık galiba '
Saygılar....
Bize en büyük servet gençliğimiz. Ne yaparsak bu çağımızda yapıcağız, keşke dememek için. En hayırlı yolda gençliğimizin geçmesi dileğiyle...
Saygılarımla..
Bilmiyorum ne yapacağız. şimdi yaşımız genç ama düşünmüyor değilim. içimi karartın. yüreğine sağlık. bu günlerimizin kıymetini bilmek gerekir...
muhabbetle.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta