şairin dediği gibi...
yolun yarısını çoktaaan geçmişiz!
yıllanmış şarap gibiyim
aksine yıllara inat!
hala masum yüzüm
bakışlarım çok anlamlı
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Uzun ömürler diliyorum. Sevgiyle..
Çok hoş ve samimi bir anlatım..Beğeniyle okudum,emeğinizi kutluyorum..
Hep çocuk kalan yüreklere yalnız sevgi değil,saygı duyarım...bilerek,bilmeyerek hep iyilik yapan gönlünüze sağlık...tam puanlı sevgimle...saygımla...
bir cok insan belli zaman sonrasi duygu ve düsüncelerinin degismesinden kaynaklanan 'kemale erme durumu' diyorum ben, yasindan dolayi obsesyon hal aliyor ruhu! bu durum insanlarin hemem-hemen hepisinin beynine zerk-oluyor istemeyerek. oysa; gecmisi düslerken yasadigimiz günleri geciriyoruz gelecege bakmanin yolu günü yasamaktir. ve son söz: 'bu dünyaya bir daha Sema Zincir Kanmış gelmeyecek' derken saglik-sihat diliyorum
saygi ile daima
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta