Yaş otuz beş oldu.
Ruhumun yarısı kayboldu,
Ömrüm sararıp soldu,
Aslan gibi yüreğim kedi oldu.
Anladım artık bardağın yarısı doldu.
Hayat bu bir bardak su dan ibaret.
Ben yarısını içmişim,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




35TEN İTİBAREN GERİYE DOĞRU BİR İNİŞ BAŞLAR.AMA YOLUN YARISI MI SONDSN BİRKAÇ BASAMAK ÖNCESİ Mİ ORASINI ANCAK ALLAH BİLİR. MANALI, HOŞ BİR ŞİİRDİ.TEBRİK EDİYOR İLK 35TEN DAHA GÜZEL NİCE UZUN YILLAR DİLİYORUM.
tebrikler...
birdenbire merdivenin en tepesinde olduğunu hissediyor insan. artık basamak basamak geri inme zamanı.işin kötüsü sırtı dönük iniyoruz ve bilmiyoruz kaç basamak kaldığını........tebrikler. günlerdir içimdeki benle alver ettiğim bir halleşmeydi adeta dizeleriniz.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta